Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 16:55 - Manowar/Manson
Автор: shadows Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1279 Коментари: 3 Гласове:
0



Мисля, че от тук нататък вече нищо не може да ме впечатли така, като го направиха Manowar. Особено като се има предвид, че Blind Guardian вече бяха тук и сега единствено ги чакам да се върнат, за да мога да се изкефя още повече J Все пак нищо не може да се сравни с чувството цялата зала да пее заедно с Ханси The Bard Song! Но аз просто се оказах неподготвена за това, което ме очакваше в Каварна. Наистина, Джоуи де Майо говори надълго и нашироко в интервюто за Z-rock как ще ни разбият, но аз не му хванах вяра, защото ми се виждаше прекалено самонадеяна, а от опит знам че точно самонадеяните типове не са най-добри...така че си го слушах интервюто единствено заради страхотния му глас, който ме разбива! Да ама не. Оказа се не само че не преувеличава, ами дори че това е меко казано разбиващо. Мдаа, сет листа беше тотално в разрез с моите разбирания как трябва да бъде (но пък аз все съм наопъки ;), обаче досега не съм можела да си представя толкова добро озвучаване, да не говорим на никой от концертите, но които съм била, не е имало толкова добър баланс между звученето на инструментите и вокалите. Да не говорим, че никога не съм си представяла, че гласът на Ерик може да е толкова мощен и същевременно толкова точен. Винаги досега се е усещало, че вокалът се мъчи на по-трудните партии. Тук нямаше такова нещо. Изобщо! А дори Ханси успя да ме разочарова малко в това отношение. (Но да добавя все пак, че за мен това си беше най-великия концерт, не за друго, а защото беше на най-любимата ми банда). Страшно много се изкефих. Въпреки многото трудности около възможността да видя нещо, въпреки разните други неща, които успяха да ми скапят настроението преди концерта, беше разбиващо! Колкото съм се кефила на  Hansi  или на Klaus Meine, че се опитват да кажат нещо на bg, десет пъти повече се изкефих, че чух Manowar да свирят нашия си собствен химн. Онази песен, чийто текст футболистите ни не знаят наизуст и така и няма да научат, онази песен, за която всеки път като чуя някой чужд химн се уверявам, че нашия е най-добър, тая песен, която без да съм кой знае какъв патриот ме изпълва с подобни чувства (то кой ли у нас е патриот?)! И не само. Чухте ли аранжимента? Беше супер!След това изпълнение всичко останало, целия концерт просто се събра в едно непрекъснато цяло... И още преди да се освестя, преди да осъзная колко часа е и как съм вързала пет души да ме чакат отвън за повече от четири часа, над главите ни се посипаха невероятно фоерверки, които на човек, свикнал да живее на първия етаж в Лозенец (в София), където никога не сме имали възможност да видим дори и част от какъвто и да е фоерверк, ми направиха страхотно впечатление и станаха сякаш единствения възможен завършек на този невероятен концерт...

 

 

Три дена след това. След дълго пътуване наобратно и опити да свика отново със София след двата дена море, най-накрая дойде и Manson. Имах билет още от началото, макар че когато го купувах вече нямаше места на терена и се оказах на трибуните. Отидох с леко притеснение, че след Manowar вече нищо не може да ме впечатли, но все пак очаквах много готино изживяване. Аз съм му голям фен. Изобщо не ме интересува с кой го сравняват и какви идиотщини вършел, човекът е ненормален! И прави страшна музика. Той и шоу правел, обаче нещо не можах да разбера какво точно... Честно казано Страшно много се учудих, че излезе по светло. Бях със сестрата, защото тя май е единствения човек, който познавам да се кефи също на Manson. Да ама на нея това и беше втория концерт изобщо, та аз тъкмо и обяснявах как не може да се появи преди да се стъмни и той взе че се появи. Хмм, учудих се, но пък се зарадвах че няма да се чака много. Е да ама още с първите акорди осъзнах че звучи ужасно. Не знам какво им имаше техниката, кабелите, инструментите или каквото е било проблема, но звучеше много зле. И сестрата го забеляза, а тя иначе слуша R&B, разни чалги и много поп-парчета, общо взето тия неща, дето ги пускат по MTV-то. Та значи наистина е било зле...Обаче на мен това не можа да ми попречи да се изкефя и да пея и да викам с цяло гърло, никак дори. За първи път от доста концерти насам бях на трибуните и всички бяха станали, а не седяха заспали по пейките и имах място да се кефя без някой да ме блъска или да ми налети отгоре и имах идеална гледка към сцената. Някакъв малък проблем с озвучението не ми попречи особено. Добре, ама можеше да попее малко повечко нали? Сестра ми реши точно преди биса, че се прибрал за почивка, както бил направил Джордж Майкъл. А се деряхме с цяло гърло! Цялата публика викаше и скандираше. Не можеше ли поне две парчета да изсвирят за бис? Така и така свириха ужасно малко. Кога е имало само един бис на концерт у нас? Аз май не помня. Всички искаха още. И бяха готови още много да викат, ако не бяха започнали да събират всичко. Някак в началото дори не можеше да се разбере свърши ли концерта. Аз се почувствах ужасно, защото не чух какъвто и да е знак, че концерта свършва и го осъзнах едва когато видях момченцата с надпис Staff да припкат по сцената и да събират партакеши. Не можеше ли поне едно Good bye да каже? Колкото и да се кефех и да дивях по време на концерта (нещо, което изобщо нямах възможност да направя на Manowar, защото балансирах върху една ограда, нито пък на Bling Guardian, защото бях болна и ми беше зле) си тръгнах недоволна и се чувствах излъгана и не ми стигаше никак това, което бях чула. Много ми се ще да знам всички му концерти на Manson ли са такива или само тук беше така, защото е попаднал случайно в някаква забутана държава, за която няма нужда да си дава много зор? Когато Korn идваха също бях недоволна. Просто имах чувството че са някъде другаде тия типове и са пуснали автопилота колкото да отбият номера. Обаче свириха хората, и то много и качествено и мисля, че тогава всички в претъпканата зала останаха доволни.



Тагове:   Manowar,   manson,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indreal - уви,
05.07.2007 17:07
при Менсън беше точно така, както го описваш...
цитирай
2. shadows - Мисля че няма две мнения по въпроса ...
05.07.2007 17:33
Мисля че няма две мнения по въпроса :) разбира се не споменах още хиляда неща за тоя концерт, но другите вече са го направили
цитирай
3. feminaslim2007 - Аз пък от едно време много си падам по ...
30.07.2007 13:26
Аз пък от едно време много си падам по Manowar! Те са една от любимите ми банди! Другите, които споменаваш, лично на мен, са ми непознати, поне като заглавия, ама аз трудно помня имена. Може и да съм слушала техни парчета, ама не съм запомнила кой ги изпълнява... :( . Но за Manowar - няма какво да говорим, страхотни са! Макар, че не съм била на концерта и съм ги слушала само на дискове, а едно време на плочи, пак си ги тача много!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shadows
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49724
Постинги: 20
Коментари: 94
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031