Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2007 22:05 - Postcrossing - най-новата ми мания
Автор: shadows Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1205 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.06.2007 14:46


Мдаа, мине не мине малко време и започвам да се зарибявам по нещо. Преди около година и половина приятелят ми ми прати следния линк - http://photo-cult.com/ и аз се зарибих и започнах да снимам. И преди ми беше интересно, но изведнъж установих, че дори и да не си професионален фотограф, можеш да се усъвеършенстваш и да правиш по-добри неща, отколкото в началото. Беше ми интересно, защото имаше какво да се научи. С нетърпение чаках някакъв коментар към моите снимки и следях колко хора са ги харесали :) Още ми се снима, но предишният ентусиазъм малко понамаля. Пък и вече ми идват разни идеи на ум, които не знам как и дали ще мога да осъществя и така ми липсва удовлетворението. :( Все пак, ако на някой му е интересно: http://photo-cult.com/author.php?aut=add

Но за новата мания! Бях на гости на моята най-добра приятелка. Тя си спи в стаята, която освен това е и нещо като хол в апартамента и поради това всеки път като отида в тя започвам д аразглеждам всичките картички и снимки, които е наредила по шкафовете. Повечето са от мен, от мен с някой друг или са правени от мен :) даже ми се е случвало да не си спомня, че някоя е от мен докато не видя своя почерк на нея! (все пак, приятелки сме още от първи клас). Разбира се, освен от мен, тя има и много други картички. Но последния път ми разказа, че започнала да праща картички на непознати хора по света и също и да получава такива. На мен, разбира се, веднага ми стана интересно, така че обеща да ми прати сайт-а. Забравих да допълня, че последния път тя правеше купон. Така че имаше доста хора, които също научиха за картичките. В крайна сметка установихме, че всичките мъже смятат идеята за ужасно глупава. Не ми е ясно защо. На мен ми е интересно да получавам картички от различни места :)

Та каква е идеята? Идеята е на един португалец, Paulo Magalhгes, който в един момент решава, че идеята с пътуващите книги е много хубава (http://www.bookcrossing.com/about), но е странно защо никой не е направил нещо подобно и за картички. а той е един от многото хора, които все още се радват много повече на нещо, получено по обикновената поща, отколкото по e-mail. (И аз го помня това време, когато чакахме по две-три седмици и повече, за да получим отговор на някое писмо и ги пишехме мнгого бавно и обмислено и внимателно... и така се радвахме когато видехме, че има нещо в пощата, а после се оказваше, че е просто сметката за водата). Идеята е да пратиш картичка на случайно избран user от обществото, разменящо си картички, а след това да получиш по същия начин картичка от някой друг. А ето и сайта: http://postcrossing.com/
На мен ми стана много интересно и наистина ми е мнго приятно да получавам картички :) И наистина досега сум пратила само на един мъж и сум получавала само от жени ;) Явно на жените това им се вижда по-интересно! Статистика: участниците са 23 457, от тях 4 150 са мъже, 15 631 жени и 3 555 неопределени.

Бедата ми е, че има прекалено много финландци, които пращат картички. Първите две-три ми бяха интересни, но сега ми се ще да получавам и от някъде другаде, не само от Финландия. В момента финландските user-и са 5614, а всички общо са 23 457 от 141 държави. На второ място са щатите с 3600 участници. В много от държавите има само по един участник, обикновено точно тези, за които нищо не знам и ми е интересно да получа точно от там картичка ;) Истината е, че досега съм получила само две картички, които не са от Финландия и честно казано, много се надявам да не продължава така. А ето и картичките, които съм получила досега: http://www.flickr.com/photos/8302020@N05/ (ако ж името им има Fl значи са от Финландия :)

Установих също така, че и малко българи са запознати със сайта, така че, момичета (момчета разбира се, но днес съм малко феминистично настроена) , зарибявайте се!


Тагове:   Мания,   най,   новата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: shadows
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49733
Постинги: 20
Коментари: 94
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031