Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2006 03:10 - Съня
Автор: shadows Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2125 Коментари: 17 Гласове:
0



Има нещо много странно и привличащо ме по необясним начин в стоенето през нощта и правенето на ... и аз не знам какво, напоследък основно вися пред компютъра и прогонвам съня по всевъзможни начини. Още не знам защо го правя. Вечер не ми се спи, а сутрин се чудя защо си оричинявам такива мъки вместо веднъж поне да си легна достатъчно рано и да успея да се наспя.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. loveplanet - znam za kakvo govori6
11.12.2006 08:14
taka e za6toto PC-to ti se e prevyrnalo ot edin predmet za zabavleniq v smisyl na jivota.Zamisli se kakvo 6te pravi6 bez nego?6te spi6 razbira se taka 4e ako iska6 da spi6 prodai si KOMPA:).Az li4no nikoga ne bih go prodal 6toto sym go priel kato edinstvenoto zabavlenie v bezcenniq i tolkova nujen na sveta jivot.PEAS OUT vlez v loveplanet.blog.bg da kaje6 ne6to za bloga mi are 6te si pi6em skoro i GL s bloga:))
цитирай
2. анонимен - :)
11.12.2006 13:05
Кои адреси посещаваш най често в Интернет?
цитирай
3. shadows - всъщност
12.12.2006 04:23
Всъщност ако си продам pc- то ще чета по цели нощи. В действителност когато все пак си легна рано обикновено започвам поредната книга. Купувам си непракъснато, но докато преди имах време да ги чета, сега се насъбират доста преди да намеря достатъчно за да ги прочета...така че няма оправия, дори да се отърва от компютъра.
Иначе вися във фотографските сайтове най-вече. Този семестър и във всякакви сайтове свързани малко или много с Гоце Делчевския район, заради настоящия проект. Да не говорим колко много чатя...постоянно си намирам по нещо ;)
цитирай
4. анонимен - :)
12.12.2006 08:28
Uzas, ti naistina mai po ciala nost si pred komputara, kak se naspivash posle? Po cial den li posle?
A imash li si svoi sait v mrezata? Interesuvash se ot fotografia, no zasto ne slagash tvoi nesta v postingite si?
:)
цитирай
5. shadows - :)
12.12.2006 22:28
Постингът ми е от два дни. Тепърва се уча какво може да се прави тук и какво не. А със спането - все по нещо си спестявам сутрин. Пък и събота и неделя гледам да наваксвам...ако мога ;) не съм съвсем ненормална де...просто спя малко по-малко и имам по-големи сенки под очите...по-нататък и фотографии ще има...само да свърша със спешните декемврийски задачки :) декември е ужасен месец, всичко трябва да става през декември, и обикновено трябва да се слува много спешно.
цитирай
6. анонимен - Мисля че няма никакви специални ...
12.12.2006 22:54
Мисля че няма никакви специални правила, можеш да правиш каквото ти хрумне!
Но все пак кажи - по колко часа спиш обикновено нощем?
цитирай
7. shadows - Всъщност карам като катаджиите - на ...
13.12.2006 18:49
Всъщност карам като катаджиите - на кампании. Отдаде ли ми се да спя и успея ли да заспя спя много. По принцип гледам да има 6 часа, което ми е идеално, но обикновено са около 5, понякога и по-малко, но дните с малко спане гледам да ги ограничавам все пак (един-два-три пъти седмично ;) Защо, странно ли ти се вижда? На мен вече ми е странно като почне някоя приятелка да ми се оплаква че като се прибере вкъщи нямала сили да учи и затова не учи...то и аз нямам, правя го машинално...иначе щях да съм отличничка както бях в училище. И много обичам съботя следобед, когато ми е деня за спане (освен ако не съм някъде извън София) спя от два-три до осем или девет, събуждам се, хапвам, гледам някой филм по телевизията, каквото ми пуснат, и пак си лягам :)
цитирай
8. анонимен - О, ти описа твоите съботи по един ...
13.12.2006 18:57
О, ти описа твоите съботи по един малко скучен, едва ли не пенсионерски начин...Едва ли си чак такава голяма поспалана, не е възможно да пропускаш и хубавите мигове, мисля че умееш добре и да купонясваш:)
Valdi
цитирай
9. анонимен - Коя зодия си
13.12.2006 18:59
Коя зодия си
цитирай
10. анонимен - Мислила ли си каква искаш да станеш ...
13.12.2006 19:08
Мислила ли си каква искаш да станеш след няколко години? Ще се съобразиш ли с плановете на баща ти?
Или ти си имаш своя визия за развитието си и бъдещата си кариера?
Кажи честно!
Валди
:)
цитирай
11. shadows - Скучни са и това ми харесва. . . но се ...
13.12.2006 19:31
Скучни са и това ми харесва...но се случват рядко, този месец само веднъж например.
А баща ми си знае че каквито и планове да мисли, аз съм наопаки. И не знам какво ще правя занапред. Имамм страшно много интереси. Ако успея да си намеря пет работи за по два-три месеца на година, това ще съм аз май...най-вероятно обаче ще си продължа при нашите и ще гледам да си оставям по малко време и за разкопки и за изложби и какви ли не други неща, които ме занимават и сега. Друг е въпросът ще успея ли да го направя и дали няма да си променя мнението по някое време. А ти с какво се занимаваш?
цитирай
12. анонимен - tn8u
13.12.2006 19:32
Ti se interesuvash i ot razkopki? Super!
цитирай
13. анонимен - Голям инат ли си? ИЗбухлива ли си?
13.12.2006 19:34
Голям инат ли си? ИЗбухлива ли си?
цитирай
14. shadows - чакай сега, ако ще се женим, казвай ...
13.12.2006 19:51
чакай сега, ако ще се женим, казвай отсега че да си приготвя точилката да ми подръка ;)
цитирай
15. анонимен - Шегувам се, разбира се, но щом далеч ...
13.12.2006 19:54
Шегувам се, разбира се, но щом далеч не винаги си съгласна с баща ти, явно не си много лесен характер...Може и да греша, кой знае...
цитирай
16. shadows - инат съм. И съм опака. Но обикновено ...
14.12.2006 00:07
инат съм. И съм опака. Но обикновено не ми личи, защото съм и много търпелива освен това. А и никога не съм чувала двама души да са постоянно на едно мнение за всичко. Иначе с баща ми се разбираме май. Никога не ми е налагал мнението си за неща, които засягат мен.
цитирай
17. анонимен - :)
14.12.2006 11:47
Хубаво е че се разбираш с баща ти. Мисля че имаш късмет с тези твои родители!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shadows
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50140
Постинги: 20
Коментари: 94
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930